Förbannat onödigt..

1kommentarer

igår kväll kom det smygandes och idag har det bara blivit värre, med en värktablett på jobbet och fullt upp så har det gått, men nu när jag kommit hem och jag frusen och hostan har satt i.. trots en liten jäger är jag rasslig och grötig i halsen.. jag vill INTE vara sjuk nu.. det är som alltid känns det som, som att man får skiten när man ska vara ledig..
Idag har det snöat i mängder och der är ljuvligt vackert ute, jag blev som ett barn när jag kom ut från jobbet.. helt underbart.

Hade velat pulsa länge och mycket i snön och slängt mig på backen och gjort änglar.

Nu ska jag ta en varm dusch, klä mig varmt och ta med en filt och krypa till kojs..
Hoppas hoppas att bassiluskerna kan trollas bort av en nattfe, vill och har varken tid eller lust att vara sjuk.

Kramar

1 kommentarer

Emilia

22 Dec 2009 22:53

Då är vi två. Fan att bli sjuk nu.. Hoppas du mår bättre imorn! Kramar

Kommentera

Publiceras ej