Lördag med en sketen start

0kommentarer

trött jag blir att första inlägget jag skrev försvunint.
Men nu 2 tim efteråt kan jag kort återge vad jag först skrev

Mitt i mitt julmys här hemma fick jag syn på en vinterhare på trädgården, försökte få honom på bild



Idag började min morgon helt fantastisk, eller inte.. då en fågel jäkel sket mitt på min jacka..Lovely, vad hade jag gjort för att förtjäna hans skit undrar jag.

Jag har jobbat 10-15, sedan har jag ägnat eftermiddagen och kvällen åt lite studier, dock fick jag inte mycket gjirt, men men..lite iaf.
Hjärtat mitt har varit i Köpenhamn hela dagen och hälsat på sin farmor och firat mini jul där, då hon inte kommer hit på jul. Denna gången valde jag att stanna hemma, då jag bokat upp mig på jobb.

Har haft lite julmys här hemma, och fått lite stämning med tända ljus.



Just nu kollar jag o Magnus Pirates of the Carribean och väntar på min andra hälft som snart anländer.

Kommentera

Publiceras ej