Uppe och går och julen fortsätter.

0kommentarer

nu har jag kommit upp ur min koma.. legat i soffan juldagen och annandagen. Tror inte jag sammanlagt legat så många timmar i soffan det senaste halvåret som jag gjort dessa 2 dagar..
jag har fortfarande hosta och snytig och fräsig, men nu känns det som det är på rätt väg...hoppas hoppas..

lite bilder från julaftonen


julbord al ´a Carlsson/Stener


pappa hugger in på julbordet


klapparna under granen


och fler klappar blev det...

Julen var fantastisk trots att jag var sick..många klappar gavs och fick och då bl.a

ny dator, 2 matteus fat, 2 ljuvliga änglar, 3-stegs kakfat, mat, en moccamaster, vinterkängor, armband, öronhängen, en personlig almenacka, spel, kofta, ljusstakar, skinnhandskar..

God fortsättning..

Kommentera

Publiceras ej