galet

0kommentarer

...dålig motivation från min sida...skrivkramp kallas det delvis och svårt att förstå bokens språk är det andra... det bådar ju jätte bra för mig tycker jag...

därför äter jag nu laxlunch och skriver..
veckas to-do:
Måndag - hemtenta, 16.00 handledning i projketarbetet, ev. spinning, mer hemtenta
Tisdag - föreläsn förmid, hemtenta eftermid
Onsdag - föreläsn förmid, hemtenta/projketarb eftermid, ev. spinning
Torsdag - föreläsn hela dagen, skriva klart hemtentan
Fredag - deadline tentan, projektarb, fredagsmys, lets dance
Lördag - slappadag, ej ngt plugg, stan, N besöker stan, fest och utgång
Söndag - slappa, plugga

nu ska jag äta upp min lunch, sen försöka skriva ihop lite till... 1000 ord ska varje fråga ebsvaras med, 500 är jag upp i, på den ena fråga, dvs. halva kvar.... ahhhhh...

Kommentera

Publiceras ej