gomorgon...

2kommentarer

idag faller snön hejdlöst här i halmstad. vaclert tycker jag.. Det är ju faktiskt bara början av februari... + att imorgon åker jag till Österrike, så snö ger mig bara ännu mer semester känsla... ahhh.

vaknade av detta imorse



Igår var det middag. Tacopaj med avokado och tomatsallad, och efterrätten blev hemmagjord italiensk chokladglass med kiwi och grädde.



nu ska jag äta fruskot, hämta tvätt, packa lite o vara i skolan vid 10 jag vi ska jobba med vårt projket lite innan jag tar semester..

kram kram

2 kommentarer

hillevi

05 Feb 2009 22:22

hoppas glassen blev god! o en riktigt bra resa önskar jag dig! kram!

Emelie

06 Feb 2009 08:16

Glassen blev urgod. tjejerna vill ha receptet, hoppas det är ok att jag ger dem det. Nu ska vi äta frukost, sen packa ihop väskan..

Kommentera

Publiceras ej