Heeelg.

1kommentarer

ja. Helgen är här, och det tillsammans med min kärlek.
Igår hade vi en lugn och skön fredag kväll tillsammans med vitt vin, räkor, o lets dance... hjärtat somnade i soffan, men jag höll mig vaken och såg utröstn.
Idag var det någon som vaknade 06.15..inte va det jag,men jag blev väckt av honom... det kallas kina rytm som han sa....haha, han la sig i sängen o kollade 4 avsnitt av Dr House innan jag vaknade... 08.30.
Ha nu duschat, städat lite, ätit fruskot och planerat inför ikväll då det blir födelsedagsfest för hjärtat....han har planerat det mesta (skönt) och jag är bara support. Ska nu på stan, jag ska även jobba 11-14... sedan blir det fixa o dona inför kvällen...

Ska även boka vår sommarsemester senare idag eller imorgon... jippi..äntligen någor planerat...

Nu måste vi kila.

Kram

1 kommentarer

annie

01 Mar 2009 00:32

Härlig helg.

Helger är bra dagar. hehe.

vad blir det i sommar då? puss

Kommentera

Publiceras ej