Minnen...

1kommentarer

läste Erikas blogg innan... samma bilder från sommaren 2005 satte jag in i mitt album igår kväll


härliga vänner en sommar i Båstad....underbart

Vill njuta fler såna kvällar och dagar med er..

Idag har jag njutit av dagen... en underbar fredag.
Ett stort grattis till svärmor som fyller 60 idag... HippHippHurra

Efter att vi avlutade med projektarbete vid 14-tiden idag så gick jag hem..
Packade väskan med träningskläder och ombyte sedan hämtade jag upp Malin o Erika.
Danspass på Friskis o Svettis stod på schemat... Erika bjöd med oss då hon hade 2 fribiljetter... en mkt trevlig tillställning detta...
Vi duschade, bastade, bytte om och åkte till stan. Mötte upp vänner på Mårtenssons och gick på deras Atfer Work, vilken bjöd på Taco buffe för ynka 40 kr...som hittat.

Vi tjejer begav oss hem till Malin och bänkade oss framför Lets Dance....
Ser nu på utröstningen, och det blev George som fick lämna... rätt enligt mig, då jag tycker att han bjuder minst på sig själv och utvecklats minst..

Tacka alla inblandade för en trevlig fredagkväll...

Nu sängen....och imorgon ska fröken carlsson för en gångs skull sova ut.. ska inte ställa någon klocka...är så längesen jag inte gjorde det...känner att man måste unna sig det lite oftare...

Kram o gonatt

1 kommentarer

Erika

22 Feb 2009 11:39

så härligt vi hade det! Men Emelie,var inte detta sommaren 2006?! Det har jag satt in de som! :P

Kommentera

Publiceras ej