Tött, seg och jävlig...

1kommentarer

precis så känner jag mig just nu...
dagen hat ängnats åt studier hela dagen lång. Vaknade seg som en råtta imorse, va svårt att ta sig ur sängen....gäspade mig igenom databaslabben på morgon, sedan var det inställd föreläsn, så bara att gå hem..
läste igenom det sista inför tentan...
13.00 - 19.30 har tillbringats på biblioteket... nu på slutet så var mitt huvud och jag långt ifrån varandra.... har haft en molande huvudvärk hela dagen, så massa läsning på skärmen gjorde nog inte det hela bättre.
Det känns skönt att jag däremot är så gott som klar med en fråga, så morgondagen blir att skriva klart den andra frågan. Vill verkligen vara klar imorgon kväll..

en godispåse och ett stort glas vatten är min alvedon... ska nu krypa ner i soffan, kolla tv och stänga ner denna skärmen, eftersom jag tittat på den hela eftermiddag.

Kram och gonatt..

1 kommentarer

annie

18 Feb 2009 09:02

Det blir ljusare tider.

puss lycka till

Kommentera

Publiceras ej