återigen rearåtta...

0kommentarer

ja, idag har jag gjort ett kap.
dagen började segt, och var en tråkig dag, föreläsn till 12, lunch hemma, sen låg jag u soffan och läste 70 sid om projket och ledarskap, intressant för den delen... efter att jag va klar tog jag mig i kragen och cyklade bort till gymmet, väl där sprang jag lite på löparbandet, alltid skönt när man är igång, och ännu bättre efteråt. 5 min innan ja va klar får ja sms från Emilia som skriver:
- vännen, stövlarna du spanat in rear de nu till halva priset... ahhhh tänkte jag.
Hoppade av bandet, snabbt cyklade jag hem. Snabbdusch, sedan slängde jag mig i bilen ner till stan... eftersvettades fortf när jag kom till stan, mötte upp emilia...så vad tycks:

649:- pix gick dessa sötingar på... kan man kalla fynd/kap va????
ett par stövlar till varje tillfälle är ju alltid bra att ha, så mamma oroa dig inte att jag köpt på mig ännu ett par stövlar... om du är söt o snäll kan du ju kanske få låna dom nån gång om de fallar dig i smaken med... obs´!! men jag tar ut hyra....
Nej då, skojjar bara.... ja, tyck gärna till om dessa.

Så dagen avslutades ju på bästa tänkbara sätt.
Har nu även beställt 2 linnen o BH på hm.se då det var 10% på allt, jag missar alltid sånt, men idag kom jag ihåg det... ska man ändå köpa basplagg kan man ju få lite extra...

imorgon ska jag ha själavårdsdag:
- nagelförstärkning
- klippning
sedan fortsätter jag i hjärtat i hälsans tecken då vi åker på Spa lörd-sön (min julklapp & födelsedagspres till honom)

nu ska jag plocka ihop mina prylar och hoppai säng, har inte packat än, och ska åka till vmo direkt efter föreläsn imon...får göra det imorgon bitti..

Gonatt kramar

Kommentera

Publiceras ej