en underbar vän...

1kommentarer

ringde mig nu ikväll....så längesen vi pratade så länge. men så tajmat att hon ringde idag då jag hade en slappadag hemma i soffan... erika ha varit i asien på en livs resa, och jag är så nyfiken på att höra mer om den och se kort m.m men det var så roligt att få prata länge om resan, nutid, våren m.m...
lycka till i veckan min vän, så hörs vi snart igen...

dagen har varit en lyckodag då jag fick reslutatet på den ena tentan.. IT strategi... VG med 58 av 60 poäng... galet sjukt, och galet kul på samma gång...nu väntas bara den andra, som vi får på måndag tror jag...alltid en sten som lättar från en då man får tillbaka ett bra resultat..

kvällen har jag tillbringat hemma... handlat 1,5 kg köttfärs idag, så jag har varit huslig för en gångs skull och gjort en laddning tacofärs, så det blev den tacotallrik för mig till middag...


gjorde även fetaost biffar...låter nog godare än de är, men hoppas kan man ju alltid, känslan av att manha varit lite duktig finns iallafall... 11 st blev det, som nu ligger i frysen....fryste även ner 500gr färs. Mkt bra att köpa storpack som fattidg student....

nu börjar en film på 3.an, med hugh grant, sarah jessica parker m.fl, men det är en thriller, så vet ej om jag borde titta på den, har även bokat in en tvätt imon mellan 7-9, morning glory :)

imorgon 10.15 så ska jag o rickard presentera vårt projket, vilket än inte är ngt projekt, vi har fått jätte luddiga intruktioner, så handledarna kommer allt att få luddiga presentationer av oss, men hoppas inte de sågar oss rakt av..
resten av morgondagen och helgen är väldigt oplanerad... hade velat träffa anna & oskar, men de hade utflyktsplaner m.m. så det får bli en annan gång...

uhhh, filmen verkar ruggig, inget för mig... får nog hitta ngt annat.. dock är jag ju ett fan av hugh, men inte thriller fan.
nog om det..

gonatt kram

1 kommentarer

annie

01 Feb 2009 23:49

Kul och höra din röst igår. Ha en fin vecka. Nu ska ja se beck. puss

Kommentera

Publiceras ej