isigt och halt...

0kommentarer

imorse när jag steg utanför dörren 9.50 så var snövädret som jag skådade här igår lång bort, det hade bytts ut emot kyla och ishalka... jaja, cykeln fick följa med mig som packåsna, men jag gick ner till stan och gick hem nu ikväll med... jag är rädd för halka.. är mer som bambi på cykel... livrädd och stel som en pinne,,,hade ja ramlat som en liten fura om ja cyklat på en isfläck...så, ja ...promenader får det bli istället.

Dagen har tillbringats från 10-19.30 på stadsbiblioteket... tentaplugg i full gång... jisses så ovant det va att sitta ner en hel dag, va längesen man satt ner en hel dag.. huvudet maler... mycket information på en och samma gång.

Har även gjort en besök på östras och inhandlat lite bröd och baguetter... så nu ha jag avnjuit färsk bröd med prickig korv (kult) och en med ishavsröra...ja, riktigt smarrigt.

Nu ska jag fortsätta kvällen med grammisgalan..

Kram

Kommentera

Publiceras ej