morgonstund.

0kommentarer

...har guld i mun... imorse var jag lika trött som vanligt, men vid 8-tiden kom jag upp iallafall.
Har h´gjort mig iordning, gjort lunch o nu sitter jag o njuter kaffe, juice, macka o yoghurt...en härlig frukost, sällan den är så, samt så lugn. men efter denna ska jag lägga på ett kål.
Ska vara vid bibblan vid 10.. ska sen direkt till stan, klaga på vinterkängorna (ja mamma, tyvärr)... högra kängan måste vara felsydd för den sömmen skaver som bara den, o det syns jätte mkt av den sömmen, i den vänstra kängan så synd ej den sömmen och "tygflärpen" så jag anser att skon är felsydd... ska även lämna tillbaka den julklapp jag köpte till morfar, då jag o mamma köpte samma... bra jobbat..
borde springa in på åhlens och köpa mig ett par ordentligt fodrade vintervantar.. ett par sköna med ludd inuti... uhh ja, för varje dag jag kommer hem så ha fingrarna förfrusit.. uhhh, helt vita... vantarna jag har är 2-3 år gamla,så de ha liksom gjort sitt... fodret va skönt o varmt i början men är nu så utslitet...
nog om detta... dagen fortsätter sedan på bibblan med tentastudier.... sista rycket inför den första som skrivs på måndag...

Kram och trevlig fredag.

Kommentera

Publiceras ej