Skridskodag...

1kommentarer

har vi haft idag.. hela hjärtats familj, min mamma o co, och en himmlans massa vänner... har varit på isen sen 11.30 i förmiddags. Det är ljuvligt att få njuta av vackra dagar som dessa.
Igår hade vi likaså en heldag på sjön.
Vi avslutade den hemma oss med 4 goda vänner och en massa tacos... efter det blev det vin o rappa kalja, där jag låg sist i stort sett hela tiden, men sen på slutet så sprang jag i mål som 4..haha.

bjuder på bilder från dagen.













plus denna lilla söta krabat, systers hundvalp




nu ska jag återgå till mina studier, vilket jag inte är det minsta intr av...uh, hade velat ha ett jobb att gå till på onsdag, och inte ha tentaångest...uhh, på måndag och torsdag nästa vecka så ska jag skriva tills pennan går av... jaja. Bita i det sura äpplet i 1,5 vecka nu, sen lite ledighet igen....
får väl tänka på dessa fina dagar man haft nu o hoppas att det ger en motivation.

Ha en trevlig söndag kväll, här ska det ätas taco ikväll igen, då mannen som handlade igår inte tänkte på att vi var 6 personer, utan handlade för cirkus 15 pers, så kylen är fylld av taco tillbehör.

adios.

1 kommentarer

annie

04 Jan 2009 20:04

Var glad att du har skolan, du har ju haft lov. Lyllos! se det såhär:

Med att jobba är fördelarna att man får lön och att man inte behöver ångest över plugg (eller?)

Med att plugga är fördelarna att du har ledigt massor på loven (om du inte måste plugga då ja), och att du har får en utbildning i bagaget!



Puss min böna

Kommentera

Publiceras ej