spa..

0kommentarer

om 1,5 timma lämnar vi stan för att bege oss till Varberg och ASIA spa.... ska bli super mysigt, kan verkligen behövas i detta rusk och regnväder...jag berättar mer imorgon hur det var...,
gårdagen va en själavårdsdag för mig då jag först ut gjorde mina naglar.. Fick nämligen en nagelföstärning av syster i julklapp. Alldeles perfekt tyckte ja, då jag är dålig på att vårda mina naglar...nu är det super super tjocka....kanon, svårt att bryta dessa....nu ska de bara få växa ut lite, sen blir de ännu finare, jag är ingen hejjare på att ha alldeles för långa naglar...
direkt efter det var det klippning. Skönt att få klippa topparna, klippa ur och fräscha till det... sara klippte upp håret lite, så nu är det inte en så markerad linje nertill längre, bra det.
Kvällen avslutade jag och hjärtat med 2 goda vänner på lilla krogen... mkt trevligt och gott.... vi pratade om våren och sommaren,då vi ha haft lite planer på att göra en tripp någonstans tillsammans....vi bytte lite riktning igår,men vi ska kolla upp mer närmare..får se vad det leder till,men hoppas det blir av.

Nu ska jag göra frukost till oss, byta om, göra mig iordning och se över packningen (behövs ju inte så mkt för 1dygn)

trevlig helg. Kram

Kommentera

Publiceras ej