Dagens.

0kommentarer

denna dag började riktigt skönt med solsken och värme redan på morgonen... detta tog jag tillvara på genom att ta en morgonpromenad innan jobbet. 06.35 tassade jag ut i friska luften...en 35 min promenad blev det, riktigt skönt. Tror att det är pga morgon luften som jag är piggare idag och har en gnutta mer energi än andra dagar...

Idag är de jobb 8-17, under lunchpausen tog jag ett besök på Senses, där Linda gjorde brynformning på mig. Det var toppen då jag och mina bryn inte direkt är bästa vänner... jag hatar bokstavligen att plocka ögonbryn.. och går och drar mig för att göra detta hemska...

det är riktigt fint sommarväder ute, hade mer än gärna spenderat eftermiddagen i en brassestol med en bra bok och solskenet, men men, det får bli en annan gång..

Hoppas ni alla har en bra dag, nu ska jag fortsätta min arb. dag
kram

Kommentera

Publiceras ej