Golf och sol.

0kommentarer

dagen på jobbet har gått snabbt, då vi vid 14.30 möttes upp för personalaktivitet under eftermiddagen och kvällen.
Är nyss hemkommen och har slängt fötterna över bordet, dricker ett glas vitt och tittar på Simon & Tomas...jag har fastnat för dom, gillar deras sätt att inreda och deras sätt att göra TV, de har humor, bjuder på sig själva och är duktiga enligt mig... all inredning gillar jag inte de använder och skapar, men men... jag är kanske lite väl vit och enspårig i min egen inredning....

Eftermiddagen däremot har tillbringats på golfbanan, där det bjöds på golftävling... jag hoppade över själva tävlingen och var instället tävlingledare och organisatör, försåg spelarna med vatten och övrig dricka, fotade en hel del för att föreviga vissa ögonblick...en mycket trevlig dag ute i solen har det varit.
det var först när jag kom ut till golfbanan som jag faktiskt insåg att jag saknar golfen lite,visst... så mkt jag spelade för 3 år sedan kommer jag aldrig komma tillbaka till, men att slå någrea bollar och att få gå en runda o solskenet m.m. det var lockande, men vet också att det kommer inte gå att få ihop allt, och definitivt inte denna sommar...

en annan sak som jag också är glad över är att jag fått alla mina besked från högskolan och från mina kurser jag avslutade i maj, jag klarade allt, tentan och arbetena, så nu tar jag definitivt helt sommar ledigt också börjar jag tänka på studier den 31 augusti nästa gång...

På lördag åker vi upp till sthl... jag skulel vilja ha ett konto att få gå bärsärka gång på...inrednig, skor, kläder accesoarer m.m...men, icke. så är inte fallet... hoppas dock på lite rea fynd...
sedan vet jag inte om det är läge att inhandla för mkt till hemmet redan då jag i stort sett tjatar hål i huvudet på hjärtat om vilken inredning jag vill ha m.m. medan han pratar renovering, materialinköp m.m... jaja, allt tar sin tid.

denna skönhet är dock ett måste i mitt hem, dock om det inte köps in nu, men senare iaf...
ASPLUNDs vita korg.


bild lånad från asplund

Nu ska jag njuta torsdag kväll o soffan med hjärtat och sedan krypa till kojs.

natti

Kommentera

Publiceras ej