tiden bara går

0kommentarer

en vecka har jag redan haft ledigt och tiden bara springer iväg, skönt är väl det i och för sig.
Idag har hjärtat mitt cyklat halv vättern, så jag har haft en ledig slappa söndag, inledde den med att titta på Mamma Mia, underbar men lite klychig film... har sedan gått till magnus och jessica, hämtade min kamera, hälsade på vänner på hemvägen, har varit och vattnat rosorna som svärfar planterade om igåroch varit och handlat... hjärtat har beställt taco till middag, så de får det allt bli.. är imponerad att han tog sig runt 15 mil, duktigt..


nu ska jag sjunka långt ner i soffan och bara slappa med detta

perfekt söndagsslapp, läsa skvaller och knapra godis.

Helgen har bjudit på allt möjligt. Hade vänner på middag här i fredags. Igår tog vi lite sovmorgon sen var vi och röjde trädgård hela dagen, bjuder på lite husbilder.

 FÖRE

 EFTER
(ja, det står faktiskt ett hus bakom alla träd och buskar, vi trollade fram det)

  

Igår kväll firade vi Cecilia som tagit som Examen, och likaså Jessica. Middag och festligheter som avslutades på Harrys... träffade Malin, längesen sist.. mkt trevlig kväll.

Trevlig söndag alla.

Kommentera

Publiceras ej