allt utom snö...

0kommentarer

vad händer... snön vräker ner här i sydliga halmstad... jag vill inte ha mer vinter... VÅR kom hit...
dagen har varit toppen, hunnit med mycket än så länge, och än är dagen inte slut.

Föreläsn imorse, sedan var det dags för redovisn av databasprojektet, och vi slapp redovisa.. vi har sluppit det varje gång av 4, så vi har ju verkligen haft turen på vår sida... vi hade iallafall förberett oss, dock är jag som ett töcken inom informatik ämnen, men ändå...

efter många om och men tog jag mig i kragen och gick till gymet... alldeles för längesen jag var där...men ett joggingpass på bandet blev det..kom igenom 6 km dock... det är ju alltid en skön känsla nu efteråt när man duschat och är klar, då är man glad att man tog sig dit... så nu har jag dragit ett hälsostrå idag...

ska äta, göra mig ordning, sedan ner på stan... lämna tillbaka det jag köpte på Gina.. ett par jeansleggins och en sommarklänning...kände att det inte blev helt perfekt.
18.00 ska jag möta oss Anna och gå på Springevent på MQ.. trevligt.. dock, fattig student som jag är har jag sagt åt mig själv att jag inte ska falla för frestelsen att inhandla något.

Efter detta ska jag troligen kila till Erika och slappa framför hockeyslutspelet....
ps. igår mailade jag in hemtentan... lättnad. Så nu är databaskursen klar. alla föreläsn klara, nu väntar bara en salstenta på tisdag i projektedning, sen tar jag ledigt fram till månd 22/3...ska bli lovely.

Kramar

Kommentera

Publiceras ej