En tuff dag, sedan DH

0kommentarer

ja, dagen har varit turbulent....ilskan har varit total.
Inkompetenta lärare har jag inte mycket övers för nu... den omtalade hemtentan har de helt plötsligt förändrat. Ordet Argumentera fanns ej med i fråga 1 när tentan skickades ut, och nu idag över 1 dygn senare så skickar de att man ska ARGUMENTERA för sitt svar... det finns ju inte att en chans att de kan ändra efter att de har skickat ut den. Nej, de vill alltså att vi skriver om frågan för att dom gjort fel, Åt håvete heller!!!
Jag har börjat tröttna på denna stil, likaå har de bordlagt rättningen m.m. av tentorna och att inlämn blir 19/4 istället för 9/3, detta gynnar oss inte det minsta då vi har häcken full av redovisningar och en salstenta... frustrationen ja.
Imorgon ska vi ha diskussion om detta.. jag ska ge svar på tal och säga precis vad jag anser, är så trött på slappheten och missar från lärarnas sidor, att de aldrig kan säga att de gjort fel.

Har nu ikväll iallafall njutit DH premiär med Fanny o Hillevi... ska nu knåpa ihop 2 diskussionsfrågor till morgondagens seminarie.. efter det gonatt.

Hoppas ni haft en happy tisdag, min blev sådär..men jag är inte bitter... nej, jag ser ljuset där borta trots allt.. men förbannad har man all rätt att vara...

Sov så gott.
Kram

Kommentera

Publiceras ej