Fredag..

0kommentarer

nu vankas det helg... underbart.

sitter nu o njuter frukost.. känns som helgfrukost (kan ju vara av den anledningen att jag adderat honugsmelon idag)
dagen ska tillbringas på stadsbiblioteket med tjejerna... här ska läsas.

Det är ingen som har snabba heta tips hur man gör sina pengar mer värda eller helt enkelt får mer pengar på bästa, enkla sätt... hittat mkt på stan som gärna skulle få följa med mig hem..vill också ta turer till stockholm, köpenhamn och london... hmmm, det innebär ett litet litet eller mkt stort finansieringsproblem...
definitivt ha shoppingstopp 1 mån from nu. dvs. enbart inhandla mat och andra förnödenheter, men inga kläder, skor m.m... och då spara....hmm.

stort I-landsproblem för mig detta.. låter som jag är en 15-årig som går i skolan och behöver pengar för shopping... haha, kan nästan se det... med ironi...

ne, nog om mig, finansiering och allt...
ska nu göra mig iordning, plocka ihop och dra mig ner mot stan..

Trevlig fredag

Kommentera

Publiceras ej