glömsk, disträ ja?? nej nej

0kommentarer

eller kanske det ja

Idag hände det mig. Kände mig som en gammal med dåligt minne.
Det började med att jag var o tankade, pratade med mor i telefon under hela tankningen. Tog ut ett kvitto, la det tillsammans med mitt kort i fickan på den tröjan jag hade på mig..smart ja.
Åkte dirket till kvantum, innan jag sprang in bytte jag om den hemska "tvätta-bilen-tröjan" som jag hade på mig och tog dunvästen istället. snabbt in och handlade 2 prylar, står i kassan och ska betala... jahaja... inget kort i plånboken, inga lösa kontater, men jag visste att jag lagt 200 kr i tröjan. just de ja.. men VA FAAAAN e mitt kort.... dum huvud tänkte ja snabbt för mig själv. Ställ undan det lite snabbt sa ja till kassörskan, mitt kort la ja i bilen, ska bara kila ut och hämta det... VA faaasen ha jag gjort av mitt kort va min tanke på väg till bilen. Väl i bilen hittade jag pengar och kort o fickan på tröjan... ja, och det var ju enbart max 5min sen ja la det i fickan då jag tankat.....jisses amalia... jag förstår inte att jag kan vara så glömsk. Finns det några knep på att INTE glömma för mycket. (ps. jag hade självscannat, så jag slapp stå och skämmas inför andra kunder i den övriga kön...tur det iallafall)

ne, nu ska jag återgå till soffan där vi samlat oss nu ikväll... film och p-corn.
Trevlig söndag.

Imorgon ska jag komma iväg i tid, har föreläsn 10.15, och innan dess ska jag hunnit packa en väska då ja åker direkt till Falkenberg vid 12. Ska ha programkonferens där till tis. Så jag är nog inte vidare kreativ på detta forum innan tis eftermiddag

Kommentera

Publiceras ej