hola hola...

0kommentarer

jisses så snabbt man vänjer sig vid "semester"... har nu varit ledig 1 hel vecka... skönt skönt, studietankar har varit långt bort.
Men imorse packade jag väskan och körde mot halmstad... har nu kommit upp i min lilla lya, och ska snart bege mig till skolan... 2 föreläsn står på schemat idag, en imorgon... seda tar jag helg... hahaha... det får allt bli en lugn intro vecka... kanske bör börja läsa lite smått, så jag ska ta mig i kragen och göra det..

Gårdagen tillbringade jag och hjärtat + hans mor i jkpg... ikea besöktes... köpte 2 mattor till pappa, fick fullmakt att köpa det jag tyckte kunde passa, och jag tror han blev nöjd faktiskt...

just de ja.. frisören va ja hos igår med... ett litet klipp och lite slingor... vårfräscht känns nu håret... visar en annan dag... jag har lagt kvar kameran i vmo och sladden till mobilen, så de blir inga bilder här inte...

Ne, nu ska jag packa ihop, dra mig bortåt och försöka va koncentrerad 2 timmar framåt....uhhh,
men måste bara poängtera att der enbart är 8-9 veckor kvar, sen är det sommar och 2/3 av utbildningen avklarad... skönt skönt...

Kram och trevlig onsdag (lillörd)

Kommentera

Publiceras ej