Lungt,,,

0kommentarer

helger som dessa är underbara..min helg började redan igår... hade en slappadag.. pluggade, tvättade, lunchade pastasallad jag och hjärtat... va en snabbis på stan...njöt kärlek tillsammans....handlade, lagade taco och bjöd hem 2 kära vänner till oss...gick sedan och la oss tidigt,vilket va jätte skönt.

imorse vaknade vi efter 8-tiden, men somnade snabbt om och sov till 10, skönt.
Jag gick upp, tog på mig varma kläder och gick till stigs bageri och köpte frallor... fortsatte till ica för att inhandla lite pålögg och juice...
när jag kom hem dukade jag fram en buffé av frallor, ost, korv, sallasd, gurka,tomat, juice, yoghurt, kaffe och melon... hjärtat och jag avnjöt en god fruskot, o nu sitter jag här framför tv.n då min kära precis åkt för att hjälpa vår vän som var här igår... de ska ställa in tvättmaskin och torktumlare...

nu ska jag plocka undan, sätta igång diskmaskinen, lyssna på skööön musik, göra mig iord sen kanske en snabbis på stan... söker en svart kjol till min nya tische...ha glömt mina svarta byxkor oi kjol i halmstad... jag är ingen tänka-smart-vilka-kläder-passar-ihop-att-ha-denna-helgen-o-typ-va-finns-i-vmo/halmstad-jaja-det-löser-sig-nog-så-tänker-jag-alltid-vilket-ofta-slutar-jaha-detta-funkade-inte-riktigt-klockrent.

dagen till ära fyller svärfar år, grattis grattis...detta innebär att det är 1 år sedan vi var i sydafrika...

underbar vy på alla sätt och vis

kvällen fortsätter me 3xparmiddag hos goda vänner...

kramar

Kommentera

Publiceras ej