ny vecka

0kommentarer

idag har en ny vecka börjat..
jag sov en stund längre en jag behövde imorse, stressade upp, åt frukost, packade ihop och åkte till halmstad...
har suttit med min projekt mate och arbetat klart BI-projektet i databas, skönt att få det ur världen. förberedde även lite slides m.m. till torsdag om vi skulle bli lottade att redovisa...
eftermiddagen blev en promenad med vänner, sedan satt vi på information om vår c-nivå...usch, vill inte komma till det stadiet att jag måste välja, kan ingen göra det åt mig...vill ju verkligen att utbildn ska gå framåt, men vill stanna här...inte välja själv, men självklart är det ju detta som gör min utbildn tipp topp..lite ordning och reda och konsekvens i det hela... jaja, jag släpar på detta beslut så länge som möjligt, men 15 april ska jag ha tagit beslutet... ahhhh,

Nu har jag varit på maxi och storhandlat, och ska nu göra min alldeles egen första lasange....oyes, wish me luck...
ska spana in hur man gör bechamelsås, va nog lite felstavning där, men strunt samma...

kram kram

Kommentera

Publiceras ej