sammanfattning...

0kommentarer

min dag började inte så tidigt somjag ställt mig in på att börja den...vaknade med en molande huvudvärk och hade ingen lust att stiga upp ur sängen vid 7-tiden.
Runt 8-tiden kom jag upp..gjorde iordning min lunchlåda för dagen... laxsallad.
Hann att läsa klart ett kapitel i aspektsboken, sedan blev det en snabb frukost och ombyte för att cykla neråt stan.

Va förvånatsvärt tidig, 9.50 kom jag hit...grabbade Värnamo Nyheter från igår och läste lite..
En god vän till mig  Annie har förlovat sig, vilket jag fick vetskap om igår.
STORT Grattis till er

Nu är det full rulle här, vi sitter alla fyra och sammanfattar 3 kapitel var, eftersom boken är tung och seg var detta en god idé..nu ska jag återgå till min sammanfattn.

Happy onsdag.

Kommentera

Publiceras ej