Söndag..

0kommentarer

imorse vaknade både jag och hjärtat lite halvsega... jag mår i övrigt tipp topp, han har dock lite ont i halsen, huvudet m.m. men har försökt kurera så mkt som möjligt under helgen..
idag gjorde jag liknande frukost som igår, svärföräldrarna kom förbi på en kopp kaffe samtidigt som vi åt frulle.


idag har vi inget inbokat, skönt det.. jag ska styka upp hjärtats alla skjortor, då han åker till england imorgon med jobbet...
ska även försöka ta en promenad, dock är jag bitter över att det snöööar... jag vill ha vår nu, och ingen mer snö... men nej, vädergudarna tycker ngt annat än mig.

Gårdagskvällen va en lugn soffkväll för oss, då de vi skulle till hade dubbelbokat sin lördag och var i sin tur bortbjudna.. haha..men det var riktigt skönt att bara softa hemma vi två för en gångs skull en lördag...

Ha ett trevligt slut på helgen

Kommentera

Publiceras ej