this is it

1kommentarer



nu är det färdigpluggat för denna tentan... det jag inte lärt mig nu är ingen idé att försöka lära...
idag efter 4 tiden försvann motivationen och fokus helt... kämpade på en stund till, bara för att..
efter 18.00 har jag inte läst ett knyst,. böckerna och anteckningarna ligger framför mig, men nej... har haft en slapp kväll i soffan framför tv.n.

Imorgon vid denna tiden är jag LEDIG och njuter hemma i vmo med mor min som ska sova över hos mig i dagarna, då både min älskade är bortrest och likaså hennes..,bra tajmat.

Har nu druckit 1,5 mugg varm chokladmjölk...hjärtat tipsade mig om det kvällen innan tenta och på morgonen,,, varm mjölk gör en lugn..och trött oftast.. bra på kvällen i alla fall... jag har följt detta och kan inte frångå denna rutin.. lite nojjig är man allt.. brukar ofta ha samma väska på tentadagar :) la nörd....ja, det är jag :)... så även imorgon är det min svarta mulberry som får hänga på... störd, ja vet...

Nu ska jag ladda inför sängen..
Gonatt

1 kommentarer

Anonym

17 Mar 2009 11:51

Lycka till Em. det kommer gå kanon. Hälsa vmo från mig. I miss it.

Kommentera

Publiceras ej