Tidsfördriv

0kommentarer

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Emelie Carlsson

Smeknamn:  Em, Emsan, luttan

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell, men vissa låtar berör mer än andra. Eva Cassidy och fields of gold är en sådan låt,

Beroende av: Lösgodis, mysa med mitt hjärta, att ha saker och ting planerade, och rätt sak på rätt plats.

Vad tror folk om dig?: fråga någon, eller tänk till vad du själv tror om mig

Stämmer det?: Beror på din tanke om mig

Vad får du oftast komplimanger för?: att jag har små (söta) fötter
Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag tycker om alla för den dom är, det är inte direkt att imponera, men jag imponerar inte på folk.

Hur imponerar man på dig?: Ett trevligt humör, en god självkänsla och definitivt god självbild. En människa som spelar ett spel går inte hem hos mig. Va dig själv,.

Brukar du skratta för dig själv?: Yes

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Du har en bokad tid på Spray imorgon 10.30. Varmt välkommen!

Var bor du?: I värnamo och ibland i halmstad

Trivs du där?: Jag trivs där jag är... på bägge ställen.

Äger du några converse: Ja, ett par vita.

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit går bort. Vin är mitt gebit.Gärna rött.

Brukar du bli för full: Det har hänt, men man lär av misstagen

Vad har du för mobil operatör: 3

Är du allergisk mot något: Pollen

Har du haft sex idag: Haha, nej

Hur svarar du i mobilen: Hej, det är Emelie,

Vem ringde du senast?: hmmm, pappa.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: min andra hälft

Antal timmar sömn inatt: Ca 8 timmar

Sov du ensam: Nej med ♥

Brukar du komma i tid: Ja oftast, men kan lätt bli 5-10 min sen än uttalad tid.

När mår du bra: När mina nära och kära, vänner och folk jag bryr mig om mår bra.

När blev du fotad senast: Jag minns inte.

Hur känner du dig nu: pigg och glad...peppad för innebandy

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Lite småäckligt ibland, men ingen fobi.

Vad saknar du: Våren och dess värme.

Hade du en bra kväll igår: Mysig hemmakväll, underbart!

Favorit dryck på morgonen: tropisk juice och kaffe

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22 och 23

Är du blyg?: Väldigt sällan.

Sysslar du med någon idrott: Ja

Vill du hellre ha mail än brev: Nja. brev är mycket mer tänkvärt att läsa, ett mail drar man snabbt igenom. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Både ja och nej. Är lite tvetydig där.

Har du spytt offentligt: Haha, ja, men det var längesen.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen aning, ge mig ett tips.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, kort och gott,

Är du bortskämd: Både och. Jag har en fin familj, omgärdas av fina vänner och alla i min omgivning och friska, pigga och glada, det är jag bortskämd med. I övrigt vill jag inte påstå det Ibland får man lön för viss möda, och unnar sig något extra, men sen har man kämpat för att nå dit.

Vad gör du i morgon: Ska klippa mig, eller ja, sara ska klippa mig..och jobba lite.

Vad är det värsta du vet?: Människor som skadar andra människor, speciellt då barn tar skada.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag slösar sällan... ekonomisk vill jag påstå.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet inte, känner ingen kändis och kan inte bedöma det

Vad längtar du till?: Vår, sol, värme, sommar. Tack!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja 

Vad använder du för shampoo?: Loréal El vital

Vad är det finaste du fått?: Kärlek

En speciell dag du minns: Då jag fick veta att jag kommit in på min utbildning, jag blev ledsen och bölade ett tag, visste inte vad jag skulle ge mig in i.. dagen då jag gick på 72 slag på tävling på värnamo gk var en stor dag för mig. Kommer nog alltid att vara min livs golfrunda.

Hur gammal är du: 23, 24 i augusti

Tycker du om någon just nu: Ja

Du samlar på: inget speciellt

Gröna eller röda äppeln: Knallgröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pojkvän och pappa
Gillar du golf: Mycket

Vilken tid gick du upp idag: sju

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: vet ej.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, unna mig och mina kära något extra

Bär du glasögon eller linser: Både och

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 9 och 10

Har du piercing: Hål i öronen.

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: ja

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Ingen hejjare. Morotssoppa och jag är vänner

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Inte så vig

Är du musikalisk?: Inte det minsta

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: riktigt god chokladglass med chokladbitar i....mumma

Tror du på ett liv efter döden: nja

Tycker du om sushi: Ja

Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Njae, lite obehagligt är det faktiskt

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blå-grå-gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja 
Biter du på naglarna: nej, händer, men sällan

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: ca 3 gånger i veckan (precis hemkommen från korpinnebandy, va ruskigt kul... va dock ej så bra, men kul ändå...) annars är det spinning och gymet.

Senaste låt du hörde: Inte en blekaste aning, mitt musikintresse och minne är ungefär likvärdigt....

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen göra varma mackor till oss två...puh, sedan blir det allt soffan i mysdress....

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej