varför...

0kommentarer

varför stressa sig igenom dagar när man inte har något planeratk inga måsten, inga tider att passa... jag är ruskigt dålig på att bara va..min andra hälft, han är bättre på detta..att ligga i sängen och halvsova eller kolla tv mitt på dagen är han duktig på... och jag är sämst just detta... jag är väldigt rastlös.
Men hör och häpna, i eftermiddags la jag mig jämte min karl och låg i sängen och halvsov..utan att känna stress...jag bara va, precis så det ska vara ibland... det är dessa stunder man värderar högt de dagar då man knappt får en stund över till vila och lugn.
Eftermiddagen tillbringade jag delvis hos mina svärföräldrar, jag och hjärtats syster åt lunch med dom, mycket trevligt. senare under kvällen tog jag en promenad med pappa min.. bara jag och han promenera.. skönt att prata om allt mellan himmel och jord ute i friska luften, viktigt att ta tillvara på dessa föräldrastunder, de sker väldigt sällan nuförtiden.
Kvällens middag bestod av en gourmetpizza....läs, ruskigt fettig och god.
För en gångs skull va jag sugen på detta, så vi tog tillfället i akt, åt pizza famför tv.n och skrattade m.m.
nu ligger vi i myskläder i varsin ända på soffan och kollar film. I hennes skor
haha. hjärtat kollar filmen och jag bloggar.. än har han inte klagat på filmen, vill väl påstå att det är en typsik tjejfilm. en lättsam film iallafall en dag som detta..

ps. ett teckan på ett jag varit ledig. på 4 dagar har jag sett 3 filmer, och det hör inte til verkligheten.
Ne, nu ska jag vara en kärleksfull flickvän och vara delaktig i vår filmkväll.

Kommentera

Publiceras ej