Vårigt idag...

0kommentarer

idag osar det vår i luften här i Halmstad...jag njuter...
så härligt det är med vårgrönska... att det är ljusare, solen tittar fram mer, snön försvinner, vackra blommor piggar upp....
underbar vår välkomnar jag mer än gärna.
Det är så mycket positivt med våren.
Jag vill hitta på så mycket.
Vill besöka massa platser, städer...
  • Köpenhamn
  • Stockholm
  • Rom
  • Milano
  • Paris
  • Göteborg

Nåja, detta kommer jag varken hinnas eller finnas ekonomi till, men drömma och önska har ju ingen förbjudit..

Nu tillägnas eftrmiddagen på stadsbiblioteket med Erika, ska skriva så fingrarna glöder...hemtenta är ordet
Ikväll har jag inget inbokat, men än en myskväll själv i soffan.. kanske ett glas vitt, hallon och mango mums på det me..

godis och söt detoxen går än så länge bra, har inte haft några jätte cravings på mitt kära lösgodis... dock skulle jag mer än gärna vilja njuta kaffe och semla i eftermiddag...det får ju isåfall bli min veckofika denna veckan... återstår att se om det blir så...

nu ska här läsas och skrivas..

kram kram

Kommentera

Publiceras ej