allt annat än detta

0kommentarer

jag är som fastgjuten vid min dator känns det som.
tittar ut på min far som just nu målar och målar. är avundsjuk på honom, skulle också bara vilja njuta, tänka på annat och precis som han.. MÅLA... så underbart. Visst kan jag bara lägga ner detta, lägga locket på och just måla.
Menjag har inte precis den förmågan att bara lägga ner o skita i studierna, vet att det är så kort tid kvar, sen så... sen har jag hela sommaren framför med med att göra bara det jag vill (givetvis ska jag göra nytta för den delen med, ska jobba m.m.)

Dagens redovisning gick bra, vi lyckades och det va skönt att ha detta avklarat. Nu ska ja ta denna helg till att sammanfatta klart allt inför tentan, så det bara är att tragla in det under kommande vecka.

En PP och förbereda en pres inför mitt individuella proj som ska redovisas på ons ska jag fixa, men det får vänta ngn dag. måste få lite distans till det projektet...

Ikväll blir det lite fredagsmys och här ska det bjudas på egenlagade och grillade hamburgare... ska måste se o lära, så ja kan knåpa ihop de själv en vacker dag..

nu åter till att skriva en rad eller två om interaktions design.

Kram kram denna fredag.

Kommentera

Publiceras ej