En lång dag har nått sitt slut

1kommentarer

dagen började enligt mig tidigt, tvätt från 7.00..var inte så sugen på att lägga mig i sängen igen då jag slängt sängkläderna i tvätten.. tog en kopp kaffe och satte mig vid datorn... vid 10-tiden mötte jag upp tjejerna på stadsbibblan. Jag och Erika skrev en info om vår kommande uppsats som vi ska skicka in på fredag..

Vid lunch gick jag och Anna till Robert´s Coffe och åt, medelhavswraps stod på menyn, mätta och belåtna tog vi en sväng förbi Village och inspirerades av deras ljuvliga och juliga miljö...tillbaka till studierna för en timma.

Vid tre tiden infann jag, erika och emilia + emilias hälft oss på hertig knuts vårdcentral och väntade på att få vaccinera oss.. jag var den största chicken av oss alla, och som alltid kräver jag vatten både innan och efter spruta, jag vet.. jag är värre än ett barn... efter detta styrde vi kosan direkt till Espresso House och unnade oss en fika..

Hemåt vid 4-tiden, städa och läsa lite (eftersom ögonen nästan ramlade ihop minns jag knappt vad jag läst efter 2 sidor, därav la jag ner det projektet)

Efter sex tiden lämnade jag och Hillevi Halmstad, Hillevi fick köra och jag satt som glad medpassagerare i min bil, skönt det..
Kom hem till Värnamo vid åtta tiden och i köket möttes jag av tre karlar, hjärtat, Emil och Magnus och det gjorde en stooor tacobuffe med kycklig och köttfärs...hårda och mjuka skal, chips, alla möjliga grönsaker och ett flertal salsor och dipper m.m. till detta ett glas vin....mumma..

Nu är jag trött och seg, trots att dessa tre karlar sitter i vår soffa ska jag nu tassa på dass och göra mig redo för natten... ljuvligt att få gå o lägga sig när man är som allra tröttast..

Gonatt vänner

1 kommentarer

annie

24 Nov 2009 23:33

Tack för ditt fina sms.

Du är guld

puss

Kommentera

Publiceras ej