Fira far

0kommentarer

Nu ska vi snart sluta upp med min pappa och hjärtats pappa med familj och fira dessa pappor på en restaurang i stan, ska bli mycket trevligt.
Idag har jag gått på sparlåga, vi var på en fantastiskt trevlig fest igår med härliga vänner. Det bjöds på mycket god tre-rätters middag och efter det var det fest hela natten lång. Vi dansade oss svettiga och hade så roligt. Våra vänner är fantastiska... vi har en liten plan, ska se om den går i lås...vi kom på denna då vi alla var som mest kreativa, cirkus klockan tre på natten - mycket bra idé... hade varit sjukt kul om det gick i lås.. den som lever får se. Vi lämnade stället sist, var med och låste innan vi for hem. Väl hemma och störtade i säng efter halv 5.

Idag kom jag inte upp förrän efter 12-tiden, men det var de värt. Har dock inte haft någon vidare energi. Disken står fortfarande på diskbänken, diskmaskinen är inte ens utplockad och saker från igår har jag inte förmått mig att plocka undan, men ska kanske göra ett ryck nu innan vi åker..

har suttit och traglat lite på en uppgift jag ska lämna in imorgon, hjärnan har inte varit till så stor hjälp, så det är mest bara massa olika bokstavskombinationer jag ser framför mig. Får ta en djupare blick, då hjärnkapaciteten troligen bättre är med.

Anna och Oskar kom förbi en runda, vi var inte de bästa och roligaste värdarna idag, jag går fortfarande i pyjamas och hjärtat mitt åt sin frukost när de va här, och detta var klockan tre..

Hoppas ni alla firar far ordentligt. Jag och syster har köpt vår kära far även detta år ett par skinnhandskar, han verkar ha en förmåga att förlägga sina handskar på alla möjliga platser, så hoppas dessa faller honom i smaken.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej