Fredag hela veckan..

0kommentarer

Nu är det fredag och dagen består av en massa..
Började morgonen med en intervju på min praktik mellan 8-9.30... gick mycket bra, men sååå mycket information att sammanställa.. har börjat lite smått.

Ska packa bilen och fixa grejer för efter jobbet idag åker jag upp till mamma och imorgon beger vi oss på loppis i jkpg. Redan när jag packade inför vår flytt packade jag saker vid sidan om som inte skulle med, utan som skulle vidare...

Ska lämna tillbaka de krukor jag testade hemma igår, ich har nu bestämt mig för vilken jag vill ha, en stor vit snygg sak, stilren och enkel men ändå kul design.. ska kila förbi papi och städa undan mina saker i hans källare..

Jobb 15-18 idag...kommer jag dit tidigare är det en bonus, då chiefen egentligen ville att jag skulle jobba heldag..

Igår var jag och cicci på event hos Gasslanders, en smyckesaffär.. cicci fyndade ett riktigt snygg halsband. Syster min var också där och jennie slog på stort och fyndade ring och armband.. minns att hon sa ngt hon önskar sig, men glömt det.. jag suktade efter snygga smycken och väl hemma hos min hälft berättade jag att det fanns mycket snyggt jag önskar mig i jul... hoppas kan man ju..

Nu ska jag ta o skriva klart så mycket jag kan inom en timma, sen ska jag bege mig till papi..


Trevlig fredag mina vänner.

Kommentera

Publiceras ej