Lycka är att få..

0kommentarer

göra en god middag samt äta den med hjärtat



Vardagar är vår nya favorit, det är något vi inte haft på över 2 års tid, förutom vid sommarn... mestadels under dessa två åren har jag varit i Halmstad på veckorna, har jag varit hemma så har det varit för en kort stund, för att ledighet har stått för dörren eller att man haft någon dag eller två här hemma.. nu har vi börjat få lite vardag iochmed att jag bara har en föreläsn/vecka och den är på måndagar..

Till middagen fick jag till dessa, dock var det ett litet missöde då en propp gick och ugnen stannade mitt i gräddningen, men resultatet blev okej iallafall



Nu har vi (dock inte jag) inhandlat årets glögg - med smak av clementin, inte min favorit dock, men får allt ge den en chans.. min favorit är dufvenkroks vanilj

 

Nu har vi lagt lite mer klinker i källaren, hjärtat har lagt klinker och jag har assisterat, nu blir det dusch, sedan sängen... imorgon väntar hemmaplugg och intervju på min praktik samt ett handledarmöte, sedan är det HELG...

Kommentera

Publiceras ej