Monday again

4kommentarer

för en vecka sedan satt jag och skrev metodtenta, nu sitter jag i morgonrocken i soffan och njuter av frukost.. det är skillnaderna med att läsa, ena dagen mycket i skolan, vid tentatider m.m. när det är lite lugnare, kan man njuta och slappa en hel morgon.
Tog mig faktiskt upp i tid här hemma och började dagen med en frisk morgonpromenad, var längesen sist, men så skönt det är..

Helgen har passerat och vi firade hallowen med middag och goda vänner.
Igår tog vi oss en rejäl sovmorgon.. gick upp halv 12, riktigt härligt..vi besökte IKEA tillsammans med hjärtats syster och kille.. dom handlade sängar m.m. och vi investerade det sista till köksskåpen samt bytte några luckor till tvättstugan..

Igår kväll var vi i fixartagen här hemma..


klinker i källaren


dörrar och handtag i tvättstugan var mitt område


Såhär bra har min walk-in blivit..







Och såhär bra har köket blivit, dock lite småsaker kvar



Nu ska jag fixa mig, plocka ihop saker m.m. städa undan från alla fönster, då de kommer och byter fönster idag.. whiiii, sedan beger jag mig till Halmstad efter halv 12, då jag har föreläsn 13.15 där.

Trevlig måndag

4 kommentarer

annie

02 Nov 2009 12:56

Oh vad fint ni har det!

Mysigt med hus.



Saknar dig em.

puss

annie

02 Nov 2009 12:56

Oh vad fint ni har det!

Mysigt med hus.



Saknar dig em.

puss

Jessica

03 Nov 2009 09:50

Vad fint ni har fatt det..Saa kul att se.

Har borjat fa galet me hemlangtan nu..men forsoker att hitta pa en massa sa kanns det battre..puss

Emelieviktorsson

03 Nov 2009 10:18

Ser snyggt och stilrent ut!

Kommentera

Publiceras ej