också vipps var det måndag igen

0kommentarer

Var bara en vecka sedan jag satt här igen.. varje måndag sig lik än så länge, åka till halmstad på morgonen (idag kom jag iväg tidigt för att vara mig 06.45, slängde bara på mig en tröja och ett par träningsbyxor och satte mig i bilen... tog 15 min nap när jag kom hit i soffan, skönt) har nu suttit hela förmiddagen och traglat med min inlämningsuppgift för denna vecka, den blev inget vidare, men går dit 13.15 och blir grillad ändå.

helgen har ju som sagt gått i renoveringens tecken, skönt det. Pappa min kom på besök igår kväll och han sa det att här luktar det renovareare, vilket han tyckte var positivt, så också vi.. skönt att få bryta kontrasterna lite, ena dagen kreativ med blåbyxor o målafärg och massa fixartänk, andra dagen mer respektabel och studerar, dock inte så mycket studertänk...

fick med mig en relativt god lunch, grönsakscouscous med korvstronagoff som jag nu glufsat i mig innan 4 tim föreläsn, eftermiddags föreläsn är alltid sega, svårt att komma igång efter lunch tycker jag.. har i alla fall lovat mig en promenad efter föreläsn, trots att regnet öser ner vill jag komma ut lite, då jag nu suttit inne hela förmiddagen och kommer att göra i eftermid också

Veckans planer är sedemera:
Mån: studier
Tis: studier
Ons: studier + praktikfix + hemmafix
Tors: praktik + galej på kvällen med Cecilia
Fre: praktik + jobb + till mamma
Lör: jönköping + 30 års fest
Sön: slapp + hemmafix 

Kommentera

Publiceras ej