Ordentligt fredagsmys

1kommentarer

Jag och min hälft har idag fixat och trixat här hemma, varit och tittat på persienner, köpt färg, jag har kollat upp färg till mina Myran stolar



så nu ska jag bara ta tag i att få de fixade, klarlackade röda tror jag.

Dessa två böcker landade i min låda förra veckan, ska bara ta mig tid att lägga mig i soffan/sängen och läsa dem



Nu ska vi fortsätta fredagsmyset med Idol, båda har legat i soffan i varsin ända och kollat på sångfåglarna.. en pizza till detta också har det blivit och ett glas rött.. nu blir det utröstning.

 

jag håller på 2 st, vill gärna se Tove och Erik i final.

 

Kram kram

1 kommentarer

malin

15 Nov 2009 20:41

jaaaaa. tove och erik till final ! lätt... Låter fint med röda myran stolar tycker jag. Kommer nog hem i helgen... PÖSS

Kommentera

Publiceras ej