Sakta men säkert framåt

0kommentarer

har skrivit klart 1 av 10 frågor från första intervjun... uhh, vad har jag gett mig in på.
Men nog om det, jag ska strukturera upp min vardag, göra dett helhjärtat och fixa det.. några interbjuer kvarstår ju... jaja, kvällsarbete får jag sysselsätta mig med nångång.

Denna veckan känns som den kommer att gå av farten.

Tis: traskriberingen av intervjuerna, klara av 2 st iaf, läsa, 17-19 lyssna på egenföretagare på Kåren
Ons: samma som idag på förmiddagen, information 12-13, mot Värnamo, till syster på lunch, jobba 16-18
Tors: arbete med praktiken, skriva m.m, eventuellt möte där, skoluppgift, middag med vänner hemma hos oss
Fre: plugga på förmiddagen (jobb), fredagsmys

Nu ska jag lyssna lite till och skriva så pennan (läs datorn) glöder

Kram

Kommentera

Publiceras ej