ett steg närmare...

1kommentarer

idag var det möte/event/mingel/buffé inför vår praktik som börjar om 2 veckor, jag har redan kickat igång min lite, och kommer vara igång from ons nästa vecka.
Min praktikdestination är SCA Cellplast i Värnamo..


Dress of the day
¤ topp/blus - Odd Molly
¤ svarta jeansleggings (favoriterna just nu) - Vero Moda
¤ svarta stövlar - Novita

Efter vårt praktik möte så klädde jag om och mötte höstkvällen i här i Halmstad med en promenad, kände att jag var i stort behov av luft och syre..

Har nu suttit lite me studierna och försökt få lite klarhet i vissa saker... FARs samlingsvolym kommer aldrig vara ngn humörshöjjare för min del.. inget jag kryper upp i soffan och läser en regning höstdag precis.

 

Hjärtat mitt har slutat snusa... bra jobbat...ska hjälpa honom att kämpa så att han håller i det...funderar starkt på att sluta me godis... mörk choklad på sin höjd är tillåtet och möjligen en eller två chokladdragerade cashew... nå, va tros...de borde funka fram till jul typ... hahah...den som lever får se..

se så, nu blir det iallafall te och skorpor här.. mums. en bit på vägen från godiset.

1 kommentarer

annie

23 Oct 2009 01:19

oh kul med praktik!



hur länge? du har inte något i skolan då?

nej du godnatt.

imorgon är jag ledig jee

Kommentera

Publiceras ej