Måndag igen

0kommentarer

så var den långa helgen över och vardagen åter här.
Tillbaka i Halmstad sedan imorse..

Helgen har mestadels tillbringats hemma med undantag för IKEA, belive it or not, men jag börjar så smått tröttna på detta varuhus. Nu förtiden när jag är där går jag enbart till det jag söker, orkar inte gå igenom allt det andra, vilket man i vanlga fall kan tycka är mer än intressant att blicka över..

Åter till våra garderober.. inrede hittades, Antonius ska pryda våra väggar, just de...precis så heter hyllsystemet.
Jag har bilder på förvandlingen från kläder i lådor till kläder i hyllor...me like (men bilderna visas imorgon) Det bli totalt 4 sektioner i vardera garderob och 24 trådbackar till mig och 24 till min andra hälft...dock har jag redan nu insett att hjärtat inte kommer att fylla all 24, men det är bra med plats.. helt klart.

Till helgen så ska systemen vara klara, då även klädstängerna ska kompletteras..

Har nu svettats och slitit mitt hår över nästintill omöjliga koncernredovisningsuppgifter...uhhh, redovisning som jag alltid tyckt varit så intressant och så roligt, inte riktigt...men ekonomi är ju min kära inrikting så nog fasen få jag gilla läget, bita ihop och försöka fatta...jaja, nog om det.

Trevlig vecka..

Kram

Kommentera

Publiceras ej