Skummeslöv

0kommentarer

är numera mitt hem igen på veckorna, senast jag bodde här var i maj månad, då var det slutklämmen på år 2 och mycket skolarbete som kämpades igenom här... nu är jag åter här för att sedan flytta tillbaka till min lya 1 oktober.

Igår tog jag mig allt i kragen och tog mig en löptur här nere..bildbevis
Före                   Efter
 


Idag har jag varit i Halmstad på förmiddagen, föreläsn 9-12.
I bilen på väg hemåt tänkte jag att jäklar, pannkakor va en evighetsen jag gav mig på, och sist minns jag att det inte var pannkakor resultatet blev utan istället pannkaksstrimlor m.m. Ett försök borde det få iallafall.. 

Och ja, även en blind höna kan lyckas ibland, dock va de 2 st tjockisar till pannkakor jag fick ihop, och den ena gav lite vika, men smaken var densamma.. så godkänt får jag iaf av mig själv...

  

Har nu petat ihop lite information inför min praktik som jag ska ut på v.45...ska nu göra ett frest att läsa lite inför imorgon. Att det ska vara så svårt att hitta inspirationen till att läsa, det finns så mkt annat att tänka på/planera/göra/läsa m.m. men lite till tid ska jag ge detta sedan får det allt bli en promenad i solskenet och efter det gräsklippning, det stod på min lott denna veckan.

ha en trevlig tis.

kram

Kommentera

Publiceras ej