Fredag hela veckan

0kommentarer

fredagen är här, och helgen närmar sig.

Veckan har gått fort, va ju redan måndags känns det som. denna veckan började jag pendla mellan halmstad och värnamo, har gått bättre än förväntat. Morgontåget går 06.13, så jag är nu bänkad på stadsbibblans café med en kaffe i handen.
det bästa med att åka tåg så tidigt är att dagen börjar tidigt och man kommer igång, och jag får ju nästan 1 tim extras sömn på tåget ner.

I veckan som gått har vi haft programfest, alla tre årskurser från vårt program var med, mycket trevlig och rolig kväll. Gårdagen var däremot lite seg efter de onsdags sviter, men det får de allt vara värt.

Idag ska jag o Erika jobba med uppsatsen, en lunch på stan får det bli också, nörrköpingsbon Nina är på Halmstadbesök också, roligt att träffa henne.

helgen kommer troligtsvis springa iväg den med då vi ska på födelsedagsmiddag ikväll, imorgon ska hör och häpna jag, hjärtat, jessica och magnus till Ullared, okynnesshopping enligt karlarna. Imorgonkväll är vi bjuda på middag hos en av våra vänner, sedan bjuder söndagen på ännu en födelsedag och firarande.

Så till sist.
Hipp Hipp Hurra för Farmor som fyller 81 idag...Grattis!!!



Kommentera

Publiceras ej