Jul jul..

0kommentarer

Julen är kommen och vi har firat den på bästa sätt med nära och kära.

 
Fina killen

 
God Jul önskr vi.

På juldagen stod lek på schemat, vi flög helikopter och busade i soffan. Juldagens kväll avslutade vi hemma med 4 goda vänner - god mat och sällskap så kvällen blev mer än lyckad... vi slängde in handduken kring 04.30... härliga vänner vi har

Ps. ett hederligt uppdrag har kommit i mina händer - jag är glad och ärofylld.



Idag tog jag mig ut i det fina vädret och åkte skidor, fantastikt fint väder med solsken och vackra vyer, desto sämre åkning däremot men vad gör det. Jag har med andra ord gästat golfbanan och "åkt" 18 håls istället för att spela 18 hål.





Nu ska jag göra mig iordning, droppa morgonrocken, klä mig lite snyggare och fixa make m.m. för ikväll vankas det återigen fest med goda vänner.. Vi är bortbjudna kl19 så jag borde lägga på ett kål nu.

Hoppas ni alla njuter en härlig och fridfull JUL - en fantastisk vit jul som vi har också.

Kommentera

Publiceras ej