Ledigt i vårt hus...

0kommentarer

Nu njuter jag och sambon av ledigheten, sena kvällar och mornar bjuds det på.
Idag sov jag ut till 11-tiden, riktigt skönt och sedan hoppade jag frukosten för att istället ta en lunch med hjärtat på stan.
Tillbringade eftermiddagen med denna boken i soffan



Fixade och trixade här hemma på kvällen sedan kom svärgerskan + sambo hit på middag och efter det slöt även Fanny upp här med. Vi spelade spel och hjärtat mitt vann över oss alla.

Imorgon ska vi ha en liten fixardag hemma. Jag har bollat hela tiden för att vi ska rensa ut ett av rummen på övervåningen för att kunna börja göra iordning så smått däruppe. Får se hur långt vi hinner. Vi ska åka och hämta våtr träd och sätta upp det i hallen iallafall - vi fick ett svart Swedese träd i julklapp. Tack tomten.

Nu tror jag allt att jag ska plocka undan och ladda för sängen.. Natti natti

Kommentera

Publiceras ej