Utför, nerför också rakt fram

0kommentarer

Snart nalkas det jul, enbart 1 vecka kvar att jobba, sedan är det julhelg och ledigt. Mycket ska göras innan dess. Mycket kvar på jobbet innan julledigt. det är alltid skönt att städa undan alla "måsten" och "surdegar" inför en längre ledighet.. From idag är det jobb x 2 som gäller - men jag klagar inte, för det är självvalt. Jag har nu sagt till mig själv (samt min hälft) att jah ska ha köpstopp av kläder till mig själv tom sista januari!! Nu har jag även bekänt detta här, så det borde jag kunna hålla. Ska unna mina nära och kära julklappar och njuta av allt som julen hör till.

Jag har lite små önskningar tromten gärna skulle kunna få dyka genom skorsten med här hemma


Frostad skål från Marimekko


Asplunds korg Code - passar perfekt för veden


ett svart swedese träd till våran hall


samt en Eletrolux ergorapido



Önska får man ju i alla fall.

Nu har hjärtat mitt gjort löksoppa - så nu blir vi nog varma ända in i hjärteroten

Trevlig onsdag

Kommentera

Publiceras ej