Härliga helg

1kommentarer

min helg startade i torsdags då jag och tjejerna körde mot Stockholm..
väl framme hos fina ida var jag o malin vid halv 10 på kvällen. Lite mys och prat sedan blev det sängen och godnatt.

Jag o Malin tog sovmorgon på fredagen, år frukost och tog oss in till stan, shopping och lunch, sedan åkte jag till Täby och min gamla barnflickefamilj som jag bodde hos 04/05... tillökning hade skett och jag fick träffa en söt lite oscar på 3,5 mån, helt underbar. Handla och sedan åkte jag in till stan...ska aldrig mer köra bil i centrala sthl en fre vid 17.30 tiden.. GAAAAH. Väl hos ida blev det middag, dusch och fix för att åka på födelsedagsfirande. Fina Malin firades och vi skålade till prinsesstårta. Utgång avslutade denna kvällen.
Lördagen inledde vi med en sovmorgon och en härlig frukost... slappade vidare i soffan och hade det allmänt soft eftersom det var lite lagom snöstorm utanför så trotsade vi vädret på förmiddagen. Efter lunch tog vi oss in till stan, snabb shopping sedan hem för kaffe och några SATC avsnitt.. riktig tjejdag.. framåt kvällen blev det fix och efter 7-tiden anslöts ytterliggare tjejer och vi fortsatte till en kvarters krog en gata bort, Sangria Tapas där vi åt och drack fantastiskt gott. Kan varmt rekommendera detta ställe


Idag blev det frukost, packning sedan startade jag och malin färden neråt småland, men stopp i norrköping för en fika och plocka upp Erika och Emilia, fortsatte sedan till Värnamo där vi åt, för att därefter åka till Halmstad


Efter en mysig helg me vännerna kommer tristessen, den ensamma söndagskvällen i lgh. Söndagar är veckoslutets dag då man ska ligga i soffan och njuta av varandra och ge varandra energi för veckan som kommer, men denna söndag kom jag ner till min lgh, söndagsmyser själv i soffan här och hjärtat hemma..usch o fy...dessa kvällar ska man få tillbringa med sin hjärthälft.. uhhh, gillar inte alls känslan när man är ledsen, men vill inte vara det, samt att jag inte är ledsen egentligen men bara så förbaskat känslosam av flera olika anledningar... planer som förändras och funderingar som susar i skallen.. vill då bara krypa upp i en speciell famn och känna värme och kärlek, blir ofta lite bättre då.

På torsdag fyller min käraste år, 28 ljus lyser på hans tårta denna dag. Vet fort inte vad jag ska köpa till honom, då han inte önskar ngt spec, men får försöka komma på ngt bra under veckan..

1 kommentarer

johanna ryden

22 Feb 2010 08:14

Hjärtat.. så mysig helg.. <3

massa stoora kramar

Kommentera

Publiceras ej