Internet nere, drömmar och huvudvärk

0kommentarer

härlig blandning.
dagen har varit seg som klister.. varit trött hela dagen, 3 timmars föreläsn där infon bara gick in och ut direkt, underbart...
Internet har legat nere hela dagen, vilket har inneburit att det funnits tid till att göra så mycket mer, men icke..
om 1 tim ska jag dock dra mig i kragen och kicka lite steg på stepbrädan - jag är inte positiv, men måste ändra inställning, är rädd för brädan, tänker att jag troligen kommer slinta 30 gånger om och att jag inte är tillräckligt svett när jag lämnar passet.. bra inställning där carlsson, Not.

I samband med huvdvärken har jag drömt mig bort lite.. men behöver inte drömma så långt.
En sthl tripp är inbokad om 1,5 vecka. Tors till sön kör jag och 3 härliga tjejer upp till staden, lämnar 2 på vägen.
En härlig helg väntar och firande av bästa Malin och hennes 25. Ska dock hinna fira henne här hemma först på lördag..
Inflyttningsfest och födelsedagsfest på fredag och 25 års fest på lördag, smäckad men ack så trevligt det låter.

Andra drömmar jag tänkt på är vad jag ska arbete med, vad detta kommer att leda till.. vad vill jag, vad brinner jag för, vad ska jag kämpa för m.m. har jag drivkraften som krävs, om inte, finner jag den..
Ibland är jag så sjukt bitter, men i samma stund eller kort därefter ändrar jag ofta inställn, då det inte leder någonvart.

Teknikens värld och min värld är kanske inte bästa vänner, min mob lever inte längre, likaså är min kamera paj.. det kanske funkar till viss del, men lämnat den hemma då det blinkar ngn idiotisk text på skärmen, och NEJ.. jag har laddat batteriet, så det är inte batteritorsk. Har däremot beställt mob, och nu längtar jag efter denna, min nya.





Ne, nu ska jag ta en nap i soffan innan träningen kallar. kram

 

Kommentera

Publiceras ej