En vecka har gått sedan sist

1kommentarer

Min dåliga uppdatering beror främst på att förra veckan helt ägnades åt studier, verksamhetstyrningsstentan skrevs i fredags... en förbannat svår tenta, men inget att göra åt.
En snabb repa förbi stan och fönstershopping sedan hämtade jag upp Hillevi och vi begav oss hemåt mot de småländska skogarna.
Väl hemma mötte jag min andra hälft, va över en vecka sen vi sågs.. hade en trevlig kväll, fick besök av Jessica o Magnus, samt en släkting till hjärtat.
Lördagen tillbringades i Ws trädgård samt i en pulkabacke.. lycka att få vara som ett barn och hejdlöst ha så roligt i backen.. dock ska jag tillägga att jag var en veklig, en liten tönt.. men det var roligt ändå...

Lördagskvällen tillbringade vi med goda vänner. Ett härligt gäng på 8 personer slöt upp hemma hos oss och det blev spel, vin, öl, charader m.m. Tack för en kul kväll.

Söndagen var en riktig slappardag, insåg att min mobil var stendöd, hjärtat försökte få liv i den, men hopplöst.. så fick igång min gamla mobil som nu får fungera stand-in. Vi städade ut julen och då specielt granen, borde tagit en bild på den, då den var HELT barrlös när vi slängt ut den..
Vi slappade vidare några timmar till, sedan blev det middag på Lilla Krogen med mina föräldrar och svärförälddrarna, efter det gick vi på konsert som pappa bjudit med oss på... symfoniorkestrar är magnifikt och mäktigt. Hem vis 21 och bänkade oss direkt framför Johan Falk - vapenbröder.

Igår åkte jag ner till Halmstad igen, uppsatsprat med Erika sedan intro på nya kursen - jöken.
Tog mig ner på stan, kollade upp om min mobil har en andra chans, men icke.. så började då titta på ny mobil, men hittar ingen som faller mig i smaken.. typiskt.
Kvällen bjöd på en fika på Robert´s sedan kl 21.30 bänkade vi oss framför denna film.



Jag har inte läst boken, så hade inga direkta förväntningar... tyckte dock att filmen var lite seg och långdragen, trodde det skulle hända mer, mer action.. jaja.

Idag är det föreläsn 13-16, så jag unnade mig en sovmorgon till 8.30... och ska nu bara slappa bort förmiddagen. Trodde jag hade tvättid idag, men det var imorgon.. så snart blir det soffläge, tänkte läsa ut Andreas Carlssons bok som jag började på för ett bra tag sedan.

ha en bra dag och bra vecka
Kram

1 kommentarer

Jackelsa

08 Mar 2011 13:09

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

Kommentera

Publiceras ej