Ett, två check

1kommentarer

I dag checkade jag av ytterliggare en uppgift. Skickade nyss in min projektrapport för examinering. På måndag ska arbetet presenteras och innan dess ska böcker sammanfattas och PP skrivas.
Jag har nu gått in i dimman och är associal, är tillbaka på banan och med ny energi nästa lörd. Då är allt checkat och klart. En helg ledigt, sedan är det raka vägen och med full fart fram in i slutspurten på min studietid. Juridik ska läsas och C-uppsats skrivas.. I nuläget känns det som det är en tid kvar tills slutet är här, men blir lite rörd ändå när jag tänker på det, det kommer gå fort. Och där kommer jag stå i början på juni och ifrågasätta hur snabbt det gick och var all tid tog vägen. Det är nog så som många säger. Detta är den bästa tiden i ens liv, tiden att läsa. Det är så mycket det innefattar. Både roliga och tråkiga händelser och en hel del.. denna tid då jag bara har mig själv att lita på, mig själv att klaga på, mig själv att berömma.. Jag är mycket tacksam över att jag tog mig i kragen och började läsa. Det har varit en bergochdalbana med skratt, roliga minnen, gråt, förbannelse, upptåg och fantastiskt kul..

Nu ska jag återgå till min soffa och krypa ner och själv titta på film och njuta av att ännu en dag har gått förbi i kalendern. 

1 kommentarer

Anna

08 Jan 2010 09:53

Du är fin vännen min. Snart är vi klara och då måste vi fira som aldrig förr. Jag föreslår att vi har en sjuhelvetets fest!

Kommentera

Publiceras ej